رژیم غذایی نمودار برای کاهش اوره خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحلهاوره، یک استراحت مصرف پروتئین ترمینال، خارج از بدن از طریق riñones.Si مرخص بالاتر از نامه عادی، رژیم غذایی مناسب می تواند به کاهش اوره خون بالا، تا حدی کمک است، اما طرح رژیم غذایی می تواند درمان های پزشکی جایگزین نیست.

از آغاز این مقاله ذکر شد، اوره از درمانگاه proteínas.En سوخت و ساز بدن تولید، نیتروژن اوره خون (BUN) استفاده می شود به فاش کردن سطح اوره در کلیه نمی تواند sangre.Cuando حذف اوره و یا عوامل دیگر که معمولا باعث سطح اوره خون افزایش می یابد، پیشنهادات رژیم غذایی زیر ممکن است مفید باشد.

1.Organizar یک رژیم غذایی کم پروتئین

از آنجا که اوره به علت غذاهای پروتئین حاوی تشکیل، محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به کاهش تولید اوره urea.Cuanto تولید حداقل، بار کمتر در riñones.Generalmente، کمک کند اگر سطح اوره در خون بیماران بیشتر از 20 میلی گرم / دسی لیتر یا 7.1 میلی مول / L، بیماران باید مصرف خود را از پروتئین به 0.6 گرم / کیلوگرم وزن بدن محدود.

2. را انتخاب کنید پروتئین با کیفیت بالا به عنوان یک مکمل پروتئین

پروتئین با کیفیت بالا می تواند اسیدهای آمینه ضروری تر است که می تواند توسط body.Besides نمی شود ساخته شده ارائه، این غذاها تولید تخم مرغ desecho.La کمتر روشن، گوشت بدون چربی، شیر و ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین با کیفیت بالا، و این برای بیماران با سطح بالایی از اوره در خون بهتر است برای اطمینان از حداقل نیمی از مصرف پروتئین خود را از پروتئین با کیفیت بالا می آید.

3.Develop رژیم غذایی کم سدیم

مصرف سدیم اضافی می تواند منجر به کم آبی بدن شود، به منظور افزایش سطح اوره در sangre.Además، غذاهای شور نیز ممکن است وادار و یا بدتر فشار خون بالا و hinchazón.Desde این نقطه، بیماران باید دور ماندن از مواد غذایی بیش از حد شور و کنترل مصرف سدیم خود را.

4.Comer غذاهای تر است که می تواند میزان دفع اوره افزایش

گزارش شده است که زغال اخته، گرانادا، خیار، کدو تلخ، و غیره، می تواند کمک به تحریک کلیه ها برای دفع urea.Así بیشتر، بیماران با سطح بالایی از اوره می تواند بیش از این غذاها بخورند، اما باید پرداخت توجه به سطح پتاسیم خود را.

برای یک لیست از مواد غذایی است که می تواند سطح بالایی از اوره در جزئیات کاهش، ترک یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com.Nos خوشحال برای به اشتراک گذاشتن با شما.





:: بازدید از این مطلب : 1340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: